Ce tipuri de conținut poți publica pe site-ul de brand

Cred că știi deja ca și om de marketing adevărul general valabil “content is king”, doar că la fel de bine trebuie să știi că nu doar textul este indexat și apreciat de către Google. Cu atât mai mult cu cât tendința pentru 2015 este de a crea conținut vizual, mai ales video.

Tipuri de continut

De aceea te sfătuiesc să îți folosești imaginația și îndemânarea pentru a compune un conținut cât mai variat pe site pentru mai multe vizitate și rezultate dpdv SEO. Poate unele tipuri de posturi îți par greu de realizat mai ales dacă nu le-ai încercat până acum, dar nu te speria, toate sunt ușor de învățat când există o multitudine de resurse free pe internet (tutoriale audio și video, template-uri deja predefinite, bloguri de tips&triks).

Iată care ar fi cele mai eficiente și cunoscute categorii de conținut pe un site:

1. Bloggingul. Am mai vorbit despre importanța unui blog pe site-ul de companie, despre cum ajută la creșterea vizibilității în motoarele de căutare, a notorietății brandului și a traficului pe site. Nu uita că e necesar să scrii util, corect și constant!

2. Imaginile. Am mai spus deja că o imagine face cât o mie de cuvinte, de aceea e important să știi să prelucrezi imagini, fie create de tine, fie preluate de pe site-uri dedicate. Sunt cu atât mai importante cu cât acestea apar pe un site de modă, frumusețe, decorațiuni interioare și design, servicii fotografice. Este de la sine înțeles că imaginile vor face diferența pentru vizitatori în a-i convinge sau nu să apeleze la serviciile sau bunurile livrate de brand! În acest sens recomand să capeți cunoștințe minime de Corel Draw sau Photoshop. Nu este greu și partea artistică este uimitor de distractivă și creativă!

3. Video-urile. Acest an reprezintă avântul conținutului video pe site-urile de companie sau pe paginile de brand de pe rețelele sociale. Facebook-ul și YouTube-ul se luptă cot la cot pentru cotă de piața a video-urilor vizualizate. Este deci evident că acestea aduc rezultate din ce în ce mai bune companiilor ca și conversii sau vânzări. Drept urmare, recomand să înveți această tehnică sau să apelezi la un specialist pentru început.

4. SlideShare-urile. Cred că toți am trecut in timpul experienței noastre prin faza prezentărilor de cifre și grafice în PowerPoint. Și știm cât de ușor erau de reținut ideile principale și de înțeles procesele atunci când erau desenate, colorate și prezentate succint pe o foaie de hârtie. Exact din acest motiv a apărut aplicația slideshare, unde poți încărca prezentarea ta în powerpoint, documente word sau portofolii PDF. Nimic mai simplu, nu? Și cu toate acestea foarte eficientă! După ce creezi un conținut slideshare îl poți prezenta pe site-ul de brand și apoi distribui pe rețelele sociale. Cu cât mai simplă, utilă și haioasă prezentarea, cu atât va beneficia de mai multe aprecieri și totodată va convinge mai bine!

5. Newsletter&Email. Pe lângă atragerea de cititori sau clienți noi, obiectivul tău constă și în fidelizarea celor deja existenți. Pentru a crea o relație stabilă și de durată cu aceștia din urmă, e nevoie să îi menții informați, să le oferi avantaje preferențiale, să le trimiți emailuri care să prezinte interes pentru ei. De aceea sfatul meu este să îți cunoști foarte bine audiența și cititorii din lista de email pentru a le trimite mesaje cât mai personalizate, la momentul potrivit și cât mai interesante.

6. Sondajele online. O altă metodă de menținere a interesului și implicării cititorilor este publicarea de sondaje pe site. Pe de o parte afli mai multe informații despre audiență și pe de altă parte reușesti să creezi un sentiment de implicare pentru cititori. Vor fi interesați de rezultat, vor distribui chestionarul sau pagina și impicit toate acestea vor avea efecte benefice pentru SEO. Nu exagera însă, nimănui nu îi place un site care abundă de sondaje!

7. Infograficele. Într-o perioadă în care impactul conținutului vizual creștere enorm și rețelele vizuale bazate pe imagini de asemenea (Pinterest, Instagram), îți recomand să atragi noi cititori pe site folosind infografice. Rețelele sociale vizuale funcționează cel mai bine pentru industria fashion, cosmetice, restaurante, amenajări interioare, decorațiuni, călătorii, iar infograficele pot prezenta cifre și evoluții convingătoare. Cel mai important avantaj este că infograficele au link direct către site-ul de brand și odată distribuite aduc trafic. Găsești un tutorial ușor de înțeles și cu templete-uri de infografice în articolul de pe HubSpot http://blog.hubspot.com/marketing/free-ppt-infographic-templates-designs-ht. Dacă ai un site de brand în industriile de mai sus te sfătuiesc să îți folosești talentul creativ în realizarea de infografice utile și colorate. Vei constata că îți vor aduce trafic semnificativ!

În concluzie, nu te rezuma doar la postări text pe site-ul de brand! Fii creativ, alternează diferitele tipuri de conținut și urmărește rezultatele fiecăruia!

Spune și altora de articol:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *