Dacă te-ai decis să incluzi pagina de facebook a afacerii tale în strategia de promovare online, atunci trebuie să știi câteva reguli de bază pentru a obține rezultate maxime. Iată care sunt cele mai importante 5 reguli de setare:
1. Include o descriere relevantă și atractivă
Pentru asta trebuie să completezi câmpurile de la About -> Page info cu Short description (limită de 155 caractere) și Long description (limită 300 de caractere). Este important ca oamenii care ajung pe pagină să te cunoască și să înțeleagă exact ce faci, după care să decidă dacă sunt interesați sau nu să te urmărească.
Nu uita să incluzi în aceste descrieri cuvinte cheie, o prezentare succintă a motivelor care te diferențiază de competiție, caracteristicele esențiale ala afacerii care pot ajuta într-un anumit fel vizitatorii.
2. Scrie un slogan memorabil
Identifică brandul tău prin câteva cuvinte. Nu este ușor, dar fă un efort să găsești un joc de cuvinte, o expresie care să descrie inedit afacerea ta.
De îndată ce ai sloganul, include-l în descriere sau cel mai bine în poza-copertă a paginii sau cea de profil.
3. Alege o poză de copertă personalizată pentru brand
Îți sugerez să nu incluzi o simplă poză, ci un colaj de mai multe semnificative pentru ceea ce oferă brandul, cu produsele sau serviciile descrise în imagini. Este unul dintre primele elemente pe care le vede vizitatorul și de aceea trebuie să aibă impact, să spună o poveste, să descrie perfect brandul.
Nu te rezuma să pui aici doar sloganul brandului, poți schimba cu promovarea unui eveniment viitor sau a unui produs, poți include un citat sau o descriere a afacerii tale.
4. Adaugă Call-to-Action paginii tale
E de la sine înțeles că după ce a ajuns pe pagina ta, îți dorești ca vizitatorul să facă o acțiune. Fii explicit și îndeamnă-l spre ceea ce îți dorești de la el. În prezent sunt 9 variante de acțiuni:
- Book Now
- Contact Us
- Use App
- Play Game
- Shop Now
- Sign Up
- Watch Video
- Send message
- Call Now
Analizează-le pe toate și alege cea mai potrivită call to action. Ține cont de scopul fiecărui buton în parte:
Book Now – pentru a rezerva un loc la un eveniment, pentru a participa la o activitate
Contact Us – dorești să fii contactat pentru o cerere de ofertă
Use App – în cazul în care ai dezvoltat o aplicație pentru afacerea ta și dorești ca vizitatorul să o instaleze
Play Game – vizitatorul are la dispoziție un joc pe care îl poate încerca direct doar prin apăsarea acestui buton
Shop Now – dacă dorește să cumpere produsul sau serviciul oferit de tine, acest buton îi permite să comande online în mod instant
Sign Up – pentru înscriere în lista de corespondență
Watch Video- promovarea printr-un video a afacerii tale este metoda cea mai eficientă în prezent și de aceea e important să îl faci pe vizitator să apese acest buton
Send Message – dacă vizitatorul dorește să îți trimită direct mesaj
Call Now – are ca și acțiune contactarea telefonică la numărul de contact al afacerii tale
Nu este greu de setat unul dintre aceste butoane și este dovedit că reacția vizitatorilor apare dacă exprimi exact ce acțiune dorești de la ei. E suficient să apeși butonul sugerat de facebook “Create Call to action” și să alegi una dintre variantele din listă.
5. Fă pagina mai atractivă adăugând materiale video
Una dintre tendințele pentru 2016 în promovarea digitală este folosirea cât mai intensă a video-urilor. Multe dintre rețelele de socializare încurajează și promovează acest conținut, iar rezultatul pentru afacerea ta va fi evident mult mai satisfăcător. Cu atât mai mult cu cât oferi servicii unde impactul vizual este semnificativ precum turismul, fotografia, în general serviciile și produsele din domenii estetice. Nu ezita, ia măsuri imediat și fă unul sau mai multe filmulețe, caută un soft care să te ajute sau apelează la un profesionist, important este să profiți de această tendință de promovare.
Asigură-te că ai filmulețe de prezentare scurte, dar captivante și distractive.
Dacă aplici aceste reguli, vei vedea că îți va crește rata de engagement pe pagina afacerii tale, iar rezultatele nu vor întârzia să apară!
Treci la treabă și fă din pagina ta de facebook un instrument util de promovare!