Deși Pinterest nu este foarte popular la noi în țară, sunt câteva domenii (modă, cooking, travel, life style,home design, DIY, foto) în care recomand să ai cont de business deoarece acesta îți va aduce trafic consistent pe website. În aceste domenii impactul conținutului vizual este semnificativ.
Iată ce trebuie să faci neapărat dacă vrei mai mult trafic pe site-ul brandului:
1. Creează un board pentru conținutul blogului
Chiar dacă ai un magazin online sau oferi servicii, prezența unui blog care să te ajute în strategia de promovare este esențială. Iar traficul nou adus aici este valoros. Boardul cu postările de pe blog vor ajuta audiența să te găsească, citească și urmărească. Mai ales dacă nu ai setat RSS sau opțiune de înscriere la newsletter pe site. De asemenea prezența conținutul în social media ajută la evaluarea SEO pentru motoarele de căutare. Și nu, nu doar facebook contează, de aceea este important să fii prezent pe rețelele sociale care ți se potrivesc cel mai bine, oricare ar fi acestea!
Numele boardului e important să aibă cuvinte cheie, relevante pentru audiență atunci când vor căuta pe Pinterest. De asemenea fiecare pin din acest board trebuie să descrie fidel și atractiv conținutul și evident să aibă link către pagina cu articol de pe blog.
2. Include cuvinte cheie populare și nu hashtaguri
În Pinterest search potrivirea se face după cuvinte cheie și de aceea sunt mai utile acestea decât hashtagurile. Această rețea de socializare nu apreciază pinurile cu multe hashtaguri și nu le recomandă. Te sfătuiesc să preferi cuvintele cheie în descrierea pinurilor și a boardurilor pentru a apărea la rezultatele din opțiune de search. Poți să verifici ce este popular și să te inspiri.
3. Participă cu postările tale în boarduri cu mai mulți contribuitori
Poți atrage atenția unor persoane direct interesate asupra articolelor tale dacă incluzi pinuri în boarduri cu o temă comună la care participă și alți contribuitori. Astfel poți obține repinuri, o creștere a vizibilității și noi fani pentru brandul tău. Pe de altă parte afli ce mai e nou în industrie, ce abordare au ceilalți contribuitori sau influenceri, îți vin idei. Dar nu uita, citește regulile grupului mai întâi și nu le încălca!
Nu în ultimul rând nu uita să verifici ca toate pinurile să aibă link către articole de pe blog și să includă call-to-action.
Tu cât de des folosești Pinterest? Îți aduce o creștere a vizibilității brandului?