În prezent tendința generală în strategia de promovare a firmelor o reprezintă crearea de conținut video. Utilizatorii de internet preferă din ce în ce mai mult video-urile. Business-urile de succes sunt prezente pe YouTube, al doilea motor de căutare online din lume. Aici găsești tutoriale, filme de prezentare produse și servicii, training-uri, interviuri, promovări de evenimente, răspunsuri la întrebări și multe altele. Practic poți găsi aici soluții pentru problemele tale. De aceea este atât de important să fii competitiv prin conținut video în domeniul tău oferind răspuns clienților existenți sau potențiali.
Crearea de video-uri de calitate poate fi o provocare, dar vestea bună e că există softuri și profesioniști în acest domeniu care să te ajute . Deși serviciile de videografie sunt mai costisitoare decât fotografia, rezultatele obținute sunt semnificative. Companiile care nu investesc în această metodă de promovare pierd oportunități uriașe de atragere a noi clienți.
Iată 4 motive pentru care trebuie să folosești conținut video:
1. Rata de conversie este mult sub așteptări
Nu o spun doar eu, au fost specialiști de marketing care au testat impactul remarcabil al conținutului video. Fie că ai campanii de email marketing sau pagini de promovare și vânzare a unui produs, acestea vor converti mai bine dacă vor include un film. Rata de conversie a mailurilor cu conținut video este de cinci ori mai mare față de cele cu mesaj text.
2. Mesajul pe care vrei să îl transmiți nu atrage clienți
Orice brand își dorește să obțină prin strategia de promovare o creștere a notorietății și a ratei de angajament. Acestea se pot obține doar dacă strategia reușește să transmită prin mesaj motivul pentru care clienții sau potențialii clienți ar trebui să aibă încredere în brand. Testele au arătat că au un succes mai mare CT-urile video-urilor și pentru că sunt mai ușor de memorat. Oamenii în general își amintesc 80% din ce văd și doar 20% din ce citesc.
3. Răspunsurile la întrebări nu sunt suficiente
Și apar mereu întrebări noi pe aceeași tema, cereri de detalii, șamd. Este o dovadă clară că e nevoie de un video care poate oferi răspuns mai rapid și detaliat unor întrebări complicate.
4. Nu obții suficiente distribuiri ale conținutului din social media
Orice afacere își dorește răspândirea mesajelor din social media și implicit promovare organică și trafic pe site. Obținerea mult râvnitelor share-uri este cu mult mai dificilă dacă un business nu postează clipuri de care oamenii să fie entuziasmați să le distribuie.
Un studiu pentru Facebook a arătat că mesajele video sunt de șapte ori mai mult distribuite față de cele text, indiferent de subiect.
Sper că te-am convins cât de importantă este promovarea cu conținut video și cât de eficient este mesajul prin film. Așa că treci la treabă și folosește-te de puterea imaginii!
Foarte util articolul, felicitari.