După cum spuneam și într-un articol anterior, conținutul video este cel care promovează cel mai bine în prezent și drept urmare facebook îl servește în mod preponderent. Nu este de mirare că rata de angajament a filmulețelor este simțitor mai mare decât cea a pozelor.
Facebook dorește să profite de popularitatea conținutului video și intră în competiție cu youtube, vimeo și alte platforme de acest gen servind foarte bine filmulețele încărcate direct aici.
De aceea te sfătuiesc să incluzi în strategia de promovare digitală a brandului video-uri încărcate pe facebook. Pentru un succes cât mai mare și un maxim de angajament, aplică următoarele sugestii:
1. Include un teaser cu lansarea unui nou produs sau serviciu, anunțarea unui eveniment sau a unei promoții viitoare
Nu este nevoie să fii videograf profesionist, ci doar să faci un mic filmuleț cu telefonul sau cu un DSLR și apoi un scurt montaj dacă vrei să incluzi text sau logo. De asemenea poți folosi platforma slide.ly de unde alegi filmulețe și melodii cu licență, poți adăuga text personalizat și logo-ul brandului tău.
2. Prezintă conversații cu influenceri din domeniul tău
Văd din ce în ce mai multe asemenea filmulețe pe facebook și urmăresc cu interes persoanele care mă ajută cu informații utile. Este mai ușor de reținut informația, pentru că mesajul este transmis mai empatic decât un text. Poți filma cu telefonul după care prelucrezi cu softuri de editare video precum iMovie sau Movie Maker în caz că vrei să ștergi pasaje, să ajustezi sonorul sau să adaugi text și imagini.
3. Creează clipuri scurte cu sfaturi de nișă
Poți face video-uri lunare sau cel mai bine săptămânale cu tips & tricks din domeniul tău, mai ales dacă activezi ca și consultant sau expert. Astfel vei avea o audiență constantă și fidelă, vei primi feedbackuri și întrebări care te vor inspira pentru alte materiale.
4. Postează filmulețe “behind the scene”
Dacă promovezi o companie mai mare, cu angajați în diverse departamente, fă interviuri cu oameni din interior care să vorbească despre ceea ce fac, cum văd ei brandul, șamd. Sunt foarte distractive și reușesc să atragă mulți fani.
Deși crearea,postarea unui video pare intimidant, nu trebuie deloc să fie așa. Poate să fie distractiv să postezi filmulețe pe facebook, ca să nu mai spun ca acestea aduc rezultate de angajament mai bune pentru că e mult mai ușor să urmărești un video decât să citești un text.
Așa că ce mai aștepți?! Postează video-uri și măsoară rezultatele aduse!