Cel mai important obiectiv al strategiei de promovare online îl reprezintă creșterea autorității site-ului. Dar înainte să vorbim despre modalități de creștere, să lămurim cam ce ar însemna autoritatea.
La ce te gândești când auzi că cineva are autoritate într-un domeniu? Îți spui că este important să-l urmărești, să-i asculți părerile. Asta înseamnă că este un lider de opinie, că influențează prin comportament și gândire. Și asta este ceea ce-ți dorești de la site-ul tău, nu?
Această putere de influență se obține greu, printr-un proces continuu și de lungă durată. În primul rând oamenii trebuie să aibă încredere în tine și în ceea ce comunici, trebuie să te admire și să te respecte.
Ca să construiești o relație solidă cu cititorii tăi trebuie în permanență să ții cont de următoarele aspecte:
- să dovedești generozitate concentrându-te pe nevoile și problemele lor, încercând să le rezolvi
- să aduci conținut de încredere, actual,veridic, autentic și inspirațional
- site-ul să fie frecvent actualizat cu informații noi și documentate
- să transmiți informații utile prin email sau alte metode de comunicare directă
Dacă îndeplinești aceste condiții vei reuși să îți fidelizezi cititorii mai vechi și să atragi alții noi. Vor apărea recomandările și linkurile către conținutul scris de tine și implicit va crește traficul către site-ul tău 🙂
În cele din urmă, dacă oamenii consideră site-ul relevant, atunci și Google o va face!
Cam așa funcționează procesul de influență online în era Google. Și precum spune cel mai bun marketer intuitiv al zilelor noastre Seth Godin, trebuie să fii remarcabil ca să fii observat și reținut în memoria individuală și colectivă!
V-am convins cât de importantă este calitatea conținutului? Dacă da, află din articolul meu câteva principii de bază pentru a crea unul admirabil.