Dacă vrem autoritate, este necesar să atragem atenția audienței. Dar cum facem asta? Conținutul remarcabil este important pentru fidelizarea cititorilor și clienților, dar pentru a ajunge la conținut vizitatorul site-ului trebuie atras prin titlul articolelor. Am atras cititorul, trebuie să-l determinăm să citească!
Trăim o perioadă în care oamenii nu mai au timp și noi vrem să le cerem parte din această resursă limitată. Singura șansă de a ne acorda din timpul lor este o primă impresie excelentă prin care îi convingem să citească.
Conform statisticilor, 8 din 10 vizitatori vor citi titlurile și doar 2 din 10 vor citi conținutul. Cu siguranță că îți dorești să transformi vizitatorul în cititor. Aplică următoarele reguli și vei reuși:
1. Compune un titlu simplu și relevant pentru context; nu folosi exprimări prea simbolice sau metafore
2. Exprimă o intrigă, o promisiune (Metodă inedită de… ; Secretul creșterii traficului este…; Crește conversia site-ului tău prin…). Dacă faci o promisiune, ține-te de ea! Dacă vrei să stârnești curiozitatea, folosește intriga, nu povesti tot!
3. Prezintă un beneficiu sau o problemă pe care o rezolvă articolul (Scapă de viteza mare de încărcare a pozelor prin…; Nu știi cum să-ți promovezi site-ul? Citește acest blog!)
4. Include o întrebare provocatoare (Faci greșeala să…?)
5. Folosește un îndemn (Remarcă-te în domeniul tău, promovându-ți site-ul!)
6. Convinge cu un titlu tip listă, enumerare (10 Pași pentru…; 10 Motive să…; 10 Secrete în…; 10 Tipuri de…)
7. Include cuvinte cheie: remarcabil, esențial, eficient
Nu în ultimul rând experimentează! Joacă-te cu cuvintele și caută în permanență expresii captivante!